2015. augusztus 30., vasárnap

Reggeli Próféta Külön Minikiadás / Írta: Zsebegér / Publikálva: 2014 (Villám játék)



Perselus Piton? Perselus Piton mindig is az eszményi férfit képviselte számomra. Már az elején megmondtam, hogy ő egyáltalán nem olyan gonosz, mint azt sokan hiszik. Hiszen ki is tudhatná jobban, mint aki már túrázott trollokkal, nem igaz? Ugyanakkor ha előbb szólt volna, nagyon szívesen adtam volna neki a saját márkás samponomból, ugyanis az majdnem olyan gyönyörűvé varázsolja bárki haját, mint szerény személyemé. Ami szerencsére természeténél fogva ilyen szép.
-   Gilderoy Lockhart, a Szombati Boszorkány magazin Legbűbájosabb Mosoly Díjának ötszörös győztese
Piton mindig is egy szemét volt velünk, diákokkal. De hát most, hogy megtudtuk a történetét, kénytelenek vagyunk elismerni, hogy valóban jó ember volt. És ilyen távlatokból végre bevallhatom, hogy az iskolában néha.. néha nekem is megfordult a fejemben, hogy ahogy beszél velem, ahogyan viselkedik.. nos, az egészen.. vonzó.
-   Harry Potter, a varázsvilág hőse, az emberiség megmentője, a gyengék védelmezője, stb.
Piton professzor nagyszerű ember volt. Úgy okosan mint ügyesen kivédte Voldemort legilimenciáját, és korunk egyik leghatalmasabb mágusát szedte rá könnyűszerrel. Nem is tudok rosszat mondani róla. Nagyszerű ember volt. Habár a tanulókkal időnként kicsit keményebben bánt, de azért nagyszerű ember volt.
-   McGalagony professzor, a Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskola igazgatója
Perselus Piton... Nos, mit is mondhatnék? Régen, az iskolában kicsit... érdekesek voltak a módszerei, de hát azt ugyan nem mondhatja senki, hogy nem tanultuk meg az anyagot! Be kell vallanom, ő mindig is különleges helyet foglalt el a szívemben. De erre csak akkor jöttem rá, amikor majdnem meghalt az átkozott kígyó miatt. Aznap hirtelen rádöbbentem, hogy többet jelent nekem egy tanárnál, és mindent meg kellett tennem, hogy megmentsem. Merlinnek hála, sikerült is. Bár neki sokáig tartott ráébredni, de én már akkor tudtam, hogy nála tökéletesebb férfit aligha találok.
- Hermione Granger, feleség

Perselus Piton bölcs volt, vakmerő, ügyes, okos, és nagyon erős varázsló, ám még ez sem állíthatta meg abban, hogy azon a bizonyos napon zsíros hajú angyalkáktól övezve a tökéletes mennyországba szálljon, ahol Lily természetesen a karjába borult, hiszen nála csodálatosabb embert nem is találhatna.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése