2015. augusztus 30., vasárnap

Aludj csak, Herceg! / Írta: Hamiltonfan / Publikálva: 2014 (Villám játék)



Bloomy:
Aludj csak, Herceg!
Úgy örvénylett körülötted fekete talárod,
ahogyan lecsapott rád váratlan halálod.
Aludj csak, Herceg, én őrzöm az álmod!
Már kialudt mosolytalan tekinteted fénye,
kegyetlen kígyóméreg költözött helyébe.
Aludj csak, Herceg, én őrzöm az álmod!
Sötétnek láttak, valójában igazgyöngy voltál,
mint minden ember, néha te is megbotlottál.
Aludj csak, Herceg, én őrzöm az álmod!
Rézvörös szirmú Liliomért adtad el a lelked,
de Voldemort nagyúr nem ismert kegyelmet.
Aludj csak, Herceg, én őrzöm az álmod!
Alkarodba égett a megmásíthatatlan Jegy,
mert tudtad, sohasem leszel az Egyetlenegy.
Aludj csak, Herceg, én őrzöm az álmod!
Te szomorú sorsú, szerencsétlen ember,
senki sem fordult feléd igaz szeretettel?
Aludj csak, Herceg, én őrzöm az álmod!
S míg megszédít gőze az Amortentiának,
könnyet hullajtok Eileen Prince fiának.
Aludj csak, Herceg, én így emlékezem!
2014. 07. 20.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése